Gaggi,l'Alcantara e la valle.

Google

lunedì 23 luglio 2007

POESIA

Come promesso, pubblicheremo tutte le poesia che ci invierete. Oggi ci è pervenuta quella che segue, ringraziamo il poeta e pubblichiamo.

A risposta

A risposta ta vogliu dari a poesia
picchi tu si tutta a vita mia.
Li duci paroli meritunu riflissioni
picchi si pighiaru tuttu lu cori.

Cu ttia………… autru ca principi….
Sugnu rignanti.
Ma sulu picchi Tu si a me riggina.
Guvernu lu regnu ca di sempri t’appatteni….,
u me cori ca pittia continua a rumiggiari.

Ti vogliu pi sempri pimmia
ti maritu ciccitta mia.
Supra u cavaddu iancu
ti fazzu acchianari,
in celu cu mmia ti fazzu vulari.

Ti vogliu puttari unni piaci attia
vidiri insemi li biddizzi dilla terra mia,
iddi na so magnificenza,
cchiu beddi diventunu
quannu tu mi si accantu..

Ti vogliu maritari cu suli splinnenti,
ccu cattivu tempu invadenti,
cu cori tristi e sorridenti,
no duluri e no duci sapuri.

Ammia ti stringiu fotti fotti,
a fidi ti trasu nall’anulari,
ti pigghiu tutta la manu
la vasu chianu chianu.

I to occhi mi parunu un lagu
mi specchiu , tuttu ci trasu,
luminusi, splinnenti,lucenti
dicunu di nun averi paura di nenti.

Un vasu ranni posu na bucca sinsuali
li labbra mi picchiu cumpletamenti
a to ligghua mi trovu tra i denti
i sensi pattunu viluciamenti.

Mugneri mia nun t’inginuchiari pimmia,
sugnu iu ca mi cummuvu pittia,
nun sai quantu mi fai filici,
i nostri cori insemi, annu abbattiri amurusi
sinu a quannu vidunu a luci.

Etichette:

Santo - Onomastico del giorno offerto da PaginaInizio

Free Hit Counters
Free Counter